среда, 1. август 2012.

Nataša Bekvalac - Čistija

Nema više one navike
Zbog koje bih 
Sa tobom ostala
Nemam više griže savesti
Da ga ne bih 
Pred tobom zvala


Refren:
Onom koji priznaje
Kažu da se pola dodaje
A ti i dalje praviš se 
Da ništa ne znaš
I dok pričaš da si moj
Na čelu mi piše njegov broj
A ti praviš se
Da imaš koga nemaš
Onom koji priznaje
Kažu da se pola dodaje
A ti i dalje vidiš sunce
Gde ne sija
Umesto da me udariš
Ti opet lažno oprostiš
I da, stoput
Prevarim te ja
Od tebe uvek
Biću čistija


Nema više onih koraka
Koji mogu da me zadišu
Dok u sitne sate vraćam se
Ni laži da njega izbrišu



Refren:
Onom koji priznaje
Kažu da se pola dodaje
A ti i dalje praviš se 
Da ništa ne znaš
I dok pričaš da si moj
Na čelu mi piše njegov broj
A ti praviš se
Da imaš koga nemaš
Onom koji priznaje
Kažu da se pola dodaje
A ti i dalje vidiš sunce
Gde ne sija
Umesto da me udariš
Ti opet lažno oprostiš
I da, stoput
Prevarim te ja
Od tebe uvek
Biću čistija

Нема коментара:

Постави коментар