среда, 1. август 2012.

Đogani - Ne veruj

Sa mnom bi 
Svako prepuk'o od muke
A piješ, jedeš mi
Iz ruke
Kako ne bi
Svaku laž
To tvoje srce upija
Sa mnom baš sve je lutrija
Teško tebi


Refren:
Ne veruj mi, kada plačem
Ili glumim jaku
Ne veruj mi
Ja sam dupli blizanac u znaku
Ne veruj, kad ti sapućem u mraku
Jer ti
Upadaš u moju zamku
Ne veruj, kad plačem
Ili glumim jaku
Ne veruj mi
Ja sam dupli blizanac u znaku
Ne veruj, kad ti sapućem u mraku
Jer ti
Upadaš u moju zamku


Sutra već
Menjam sve iz korena
Bezobrazna, pa otmena
Ne znaš ko sam


Igram se
Vešto menjam likove
Ma prodajem ti trikove
Ispred nosa



Refren:
Ne veruj mi, kada plačem
Ili glumim jaku
Ne veruj mi
Ja sam dupli blizanac u znaku
Ne veruj, kad ti sapućem u mraku
Jer ti
Upadaš u moju zamku
Ne veruj, kad plačem
Ili glumim jaku
Ne veruj mi
Ja sam dupli blizanac u znaku
Ne veruj, kad ti sapućem u mraku
Jer ti
Upadaš u moju zamku


Refren:
Ne veruj mi, kada plačem
Ili glumim jaku
Ne veruj mi
Ja sam dupli blizanac u znaku
Ne veruj, kad ti sapućem u mraku
Jer ti
Upadaš u moju zamku
Ne veruj, kad plačem
Ili glumim jaku
Ne veruj mi
Ja sam dupli blizanac u znaku
Ne veruj, kad ti sapućem u mraku
Jer ti
Upadaš u moju zamku

Нема коментара:

Постави коментар