недеља, 3. јул 2011.

Ceca - Ona (A ti voliš nju)

Mene zovu ona
Imena mi se, niko ne seća
Svako veče ja sam ovde samo leteća
Blokirani filteri za bol
Ma super mi je to

Refren:
Dobar klub, ali previše je lica
A ja stari samoubica
Dolazim još jednom po tvoje ne
Opet, da se razbijem o tvoje grudi
Da mi moje ludilo sudi
Svako na svoj način prazni se
Na svoj način

A ti voliš nju
Kako priča, ma vidi kako hoda
Kakva šminka, ma kakva garderoba
Kada gleda, bode kao igla
A ti voliš nju
To je roba za pare, nekog soma
Kada uđe, ma gori cela soba
To je pravi pakao na štiklama

Mene zovu ona, zoveš me i ti
Al' moj je ego netaknut
Izgled vara
Nije važan cilj nego put
Ustajem i padam puta sto
Ma super mi je to

Refren

Pogaziću obećanje

Šta sam rekla vise-manje
Ko bi sebe pored tebe

Držao za reč


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака