понедељак, 24. јун 2013.

Ceca - Da raskinem sa njom

Uradi mi sad sve
Što si s njom bez mene radio
Znam, radio si to
Samo da bi mi se zgadio

Volim ukus tvoga đona
Čak i kad na njemu
Donosiš mi nju
Jer važno je da si mi tu

Refren:
A sad mi daj njen broj
Da 'mesto tebe ja
Raskinem sa njom
Da pozovem je
I kažem da si tu
I da si za mnom lud
Pusti me
Pusti me da raskinem s njom
Umesto tebe ja
Nek' sluša noćas
Kako volimo se
A onda spustim slušalicu
Jer sama ne mogu da
Uzdišem za oboje

Pusti me da raskinem s njom
Umesto tebe ja
A onda spustim slušalicu
Jer sama ne mogu da

A sada muči me
Kao što si i nju mučio
Znam, radio si to
Samo da bi mi se smučio

Volim ukus tvoga đona
Čak i kad na njemu
Donosiš mi nju
Jer važno je da si mi tu

Refren:
A sad mi daj njen broj
Da 'mesto tebe ja
Raskinem sa njom
Da pozovem je
I kažem da si tu
I da si za mnom lud
Pusti me
Pusti me da raskinem s njom
Umesto tebe ja
Nek' sluša noćas
Kako volimo se
A onda spustim slušalicu
Jer sama ne mogu da
Uzdišem za oboje

Pusti me da raskinem s njom
Umesto tebe ja

Refren:
A sad mi daj njen broj
Da 'mesto tebe ja
Raskinem sa njom
Da pozovem je
I kažem da si tu
I da si za mnom lud
Pusti me
Pusti me da raskinem s njom
Umesto tebe ja
Nek' sluša noćas
Kako volimo se
A onda spustim slušalicu
Jer sama ne mogu da
Uzdišem za oboje


1 коментар:

Архива чланака