субота, 21. јун 2014.

Ceca i Aca Lukas - Ne zanosim se ja

Gde si da vidiš 
Kako noćas teram žene
Kako im ne dam
Da te izbace iz mene
Bila bi ponosna ti na kretena svog
Što nisi bliže
(Što nisi bliže)

Da čuješ kako društvo foliram i lažem
Da žurim, da me neka čeka
Pa sad plačem
Jer si me volela
Za mene borila
Što nisi više?

Ne zanosim se ja
Isto bilo bi
K'o suza da sam čist
Okrenem drugi list
Tebi bi' bio najgori
I zato kad se za telefon uhvatim
Tek da ti čujem glas
Kad se zaželim nas
Ja se po ruci udarim

Svi bi večeras ovde
Hteli tvoju bivšu
Al' nisu oni
Da cipele ti brišu
Ne dam da svuku me
Na laž navuku me
Što nisi bliže?

Da ti na leđima 
Od druge rane lečim
Da  nemaš milosti
Kad molim i kad klečim
Ti si me varao, krao i lagao
Što nisi više?

Ne zanosim se ja
Isto bilo bi
Ko suza da si čist
Okreneš drugi list
Sa mnom bi bio najgori
I zato kad se za telefon uhvatim
Tek da ti čujem glas
Kad se zaželim nas
Ja se po ruci udarim

Sama si najbolja ti
I ti si najbolji sam
Pukli smo mi
A srce ljubav vode nam

Ne zanosim se ja
Isto bilo bi
Ko suza da si čist
Okreneš drugi list
Sa mnom bi bio najgori
I zato kad se za telefon uhvatim
Tek da ti čujem glas
Kad se zaželim nas
Ja se po ruci udarim

Нема коментара:

Постави коментар