среда, 6. јул 2011.

Amadeus Band - Dozvoli mi da te zaboravim

Refren:
Sada znam, od sebe sam te više voleo
I kad si bila moja, ja te nisam imao
Probao sam, nisam znao, da kraj tebe ostarim
Dozvoli mi bar da te zaboravim

Posle mnogo godina sad si drugačija
Sa svima si dobra, prema meni najgora
K'o na dlanu malo vode sam te cuvao
Bio sam ti sve, sad samo prošlost postao

Al' setićeš se jednom mene 
Kad ti sve na dole krene
Smejaću se tada
Kao ti meni nekada

Refren

Posle mnogo godina sad oči otvaram
I sva vrata zauvek za tebe zatvaram
Bio sam ti sve na svetu, to si pričala
A u stvari samo svedok tvojih prevara

Al' setices se jednom mene 
Kad ti sve na dole krene
Smejacu se tada
Kao ti meni nekada

Refren 2x

Probao sam, nisam znao, da kraj tebe ostarim
Dozvoli mi bar da te zaboravim

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака