субота, 20. октобар 2012.

Adil - Laku noć

Za dušu sam te zašio
I dugo plašio
Da te ne izgubim
Ali na kraju puk'o je
Taj konac sudbine
I naša ljubav s njim

Minut po minut
Idu godine
K'o stare novine
Živim svaki dan
Već ispisan
Moje lice
Znam da gubi ivice
Iz tvoga sećanja
Ću biti izbrisan

Kome se tužna raduješ
I usne daruješ
Da mu budu lek
Ko crta onaj osmeh tvoj
Što skinuo je moj
Sa lica zauvek

Još uvek srce krene pešice
Do tvoje ulice
Tako svaku noć te ispraćam
Ali nada kako stari  propada
Iz tvoga sećanja ću biti izbrisan

Refren:
Laku noć ti
Još poželim svaku noć
I kad nisi moja ti
Lepo sanjaj ljubavi
Ne znam kol'ko njih
Za tobom uzdiše
Ali jedno znam
Ko te voli najviše

Refren:
Laku noć ti
Još poželim svaku noć
I kad nisi moja ti
Lepo sanjaj ljubavi
Ne znam kol'ko njih
Za tobom uzdiše
Ali jedno znam
Ko te voli najviše

Refren:
Laku noć ti
Još poželim svaku noć
I kad nisi moja ti
Lepo sanjaj ljubavi
Ne znam kol'ko njih
Za tobom uzdiše
Ali jedno znam
Ko te voli najviše

Za dušu sam te zašio
I dugo plašio
Da te ne izgubim

Нема коментара:

Постави коментар