уторак, 25. јун 2013.

Ceca - Vidimo se daso

Veče, gužva preko mosta
Vidim svega ti je dosta
Meni, svega malo je
Meni se i noćas živi
Ludilo u perspektivi
Da spavam, rano je

Od svojih sam tajni gora
Ne trebaš mi da se slomim
Meni treba neko
Koga ne moram da molim

Refren:
Vidimo se daso
Vidimo se
Svud' se čuje muzika iz kola
Taksi sms-om 
Zvala sam do pola
Idem sama
Gde su noćas svi
Svega mi je malo
Izlazaka, love, seksa
Čuješ li budalo
Još ni pola
U moj život nije stalo
I po mene više
Ti ne dolazi

Pune usne, ruke gole
Idem tamo gde me vole
Tu je najbolje
Meni se i noćas živi
Ludilo u perspektivi
Da spavam, rano je

Od svojih sam tajni gora
Ne trebaš mi da se slomim
Meni treba neko
Koga ne moram da molim

Refren:
Vidimo se daso
Vidimo se
Svud' se čuje muzika iz kola
Taksi sms-om 
Zvala sam do pola
Idem sama
Gde su noćas svi
Svega mi je malo
Izlazaka, love, seksa
Čuješ li budalo
Još ni pola
U moj život nije stalo
I po mene više
Ti ne dolazi

Ti si kriv
Kad sebi nisam lepa
Ti si kriv
Što sam tako bleda
Ti si kriv
Što kraj tebe mene nema

Refren:
Vidimo se daso
Vidimo se
Svud' se čuje muzika iz kola
Taksi sms-om 
Zvala sam do pola
Idem sama
Gde su noćas svi
Svega mi je malo
Izlazaka, love, seksa
Čuješ li budalo
Još ni pola
U moj život nije stalo
I po mene više
Ti ne dolazi


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака