уторак, 16. јул 2013.

Nevena Božović - Pogledaj me

Čak i posle tol'ko vremena
Ja i dalje tebi pripadam
Ja još budim se na tvome jastuku
Jer mi srce kaže da si i dalje tu

Evo me pred tvojim vratima
Čekam te na kiši satima
Šta da kažem kad ti lice ugledam
Reči nisu potrebne, jer ti me znaš

Refren:
Ma pogledaj me u oči sada
Slaži me da postoji nada
Zavedi me poslednji put
Svojim vrelim usnama
Da osetim te u rukama
I da znam da nije kraj

Hej
Hej

Kuvaš kafu, pitaš kako sam
Kažeš da si sam, baš k'o i ja
Srce snažno lupa, tako blizu si
Glas mi drhti kad mi kažeš: Ostani

Refren:
Ma pogledaj me u oči sada
Slaži me da postoji nada
Zavedi me poslednji put
Svojim vrelim usnama
Da osetim te u rukama
I da znam da nije kraj

Sad stojimo jedno pred drugim
K'o da nam je prvi put
Ti ljubiš mi lice dok plačem
I uzimaš me svud'

Pogledaj me

Refren:
Ma pogledaj me u oči sada
Slaži me da postoji nada
Zavedi me poslednji put
Svojim vrelim usnama
Da osetim te u rukama
I da znam da nije kraj

Нема коментара:

Постави коментар