петак, 15. јун 2012.

Lexington - Kako je, tako je

Nisam ja tebi suđen
Ovako sam sluđen
Još si dijete, a ja sam odveć'
Na dugu osuđen dugo

Nisu tebi, mala zvijezdo
Ove moje ruke gnijezdo
Idi leti svome jatu
Ja ću bolu, starom bratu, tugo

Refren:
Kako je, tako je
Lažem te, lako je
Bez tebe, oko moje
Nije nikako
Idi i ne plači
Jer bol je najjači
Od tebe daleko
U meni prejako

Nemam ja kaput, lane
Da pod njega staneš
Nemam kišobran za snove
Kad bol na nas padne, tugo

Nisu tebi, mala zvijezdo
Ove moje ruke gnijezdo
Idi leti svome jatu
Da te čekam
Ja ću znati dugo

Refren:
Kako je, tako je
Lažem te, lako je
Bez tebe, oko moje
Nije nikako
Idi i ne plači
Jer bol je najjači
Od tebe daleko
U meni prejako
Kako je, tako je

Kako je, tako je
Lažem te, lako je
Bez tebe, oko moje
Nije nikako
Idi i ne plači
Jer bol je najjači
Od tebe daleko

Refren:
Kako je, tako je
Lažem te, lako je
Bez tebe, oko moje
Nije nikako
Idi i ne plači
Jer bol je najjači
Od tebe daleko
U meni prejako

Нема коментара:

Постави коментар