четвртак, 9. фебруар 2012.

Toše Proeski - Žao mi je

Žao mi je

Tek sad sam sve 
O tebi naučio
A najviše žao mi je
Zalud sam te učio
I da voliš do neba
I da praštaš kad treba


Refren:
Šta sam to stvorio
Za šta se borio
Da njemu bolja vratiš se
On je to čekao
I hvala nije rekao
Šta sam to stvorio
Za šta se borio
Za poljubac i laku noć
I da pamtim bez sna
Tu našu zadnju noć


Žao mi je
Pale su sve
Maske tvoje prevare
Htjela si ljek samo za bol
Ali ne za zauvijek


Kad te on nije htijeo
Samo ja sam te smeo


Refren:
Šta sam to stvorio
Za šta se borio
Da njemu bolja vratiš se
On je to čekao
Ni hvala nije rekao
Šta sam to stvorio
Za šta se borio
Za poljubac i laku noć
I da pamtim bez sna
Tu našu zadnju noć



Refren:
Šta sam to stvorio
Za šta se borio
Da njemu bolja vratiš se
On je to čekao
Ni hvala nije rekao
Šta sam to stvorio
Za šta se borio
Za poljubac i laku noć
I da pamtim bez sna
Tu našu zadnju noć

I da pamtim bez sna
Tu našu zadnju noć

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака