среда, 22. јун 2011.

Toše Proeski - Pogledaj u mene

Čuješ li
Nebo plače tu nad nama
Ja i ti
Ljubav smo u grijeh pretvorili


Nije dala da se spasi
U srcu nam je tama
Za nas dvoje ona umire
(nema druge istine)


Refren:
Pogledaj u mene
Pogledaj u sebe
Postali smo ranjivi
(postali smo ranjivi)
Pogledaj u mene
Pogledaj u sebe
Nema više ljubavi
Osijećam tvoj strah
U mene udara


Prate me
Boli našeg tužnog kraja
Nismo uspeli
Ljubav smo u prah pretvorili


Nije dala da se spasi
U srcu nam je tama
Za nas dvoje ona umire
(nema druge istine)


Refren


(Pogledaj u mene)
(Pogledaj u mene)


Pogledaj u mene
Pogledaj u sebe
Postali smo ranjivi
(Postali smo ranjivi)
Pogledaj u mene
Vidiš da smo nestali
(Pogledaj u mene)
(Pogledaj u sebe)
(Nema vise ljubavi)
Pogledaj u mene
Pogledaj u sebe
Nema više ljubavi
Osijećam tvoj strah
U mene udara
(Pogledaj u mene)

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака