петак, 24. јун 2011.

Renea - Nema nas

Sad ti nisi tu, sada sama sam
Nema naše priše, više nema nas
Više ne vidim te, ni ne čujem tvoj glas
Sve je lepo ostalo iza nas


Više nema me, nema me za tebe
Sada znaj da zauvek izgubio si me
I svemu je kraj, jer loš je osećaj
Više ne želim te, ti nisi taj


Refren:
Kada nema me, žeiš da sam tu
Vidiš mene dok ljubiš nju
Nećeš da gledaš me, ali dobro znam
Da slušaš moj glas kad si sam
I miliš na nas, iako nema nas
Jer znaš da bila sam tvoj spas
Sada ja sam tu, i tu si ti
Al' nema nas, ne postojimo mi


I sada sve ti znaš, sve jasno je k'o dan
Uz mene ne ideš, samo me nerviraš
Ti idi traži nju, znam imaš ih džep pun
Mene briga je, ne zanimaš me bre


Više nema me, nema me za tebe
Sada znaj da zauvek izgubio si me
I svemu je kraj, jer loš je osećaj
Više ne želim te, ti nisi taj


Refren


Sada odlazim, jer kakav si sad znam
Ti voliš samo sebe, uvek bićeš sam
Sreću naći ću tamo gde nema te
Znam da će biti bolje bez tebe


Sada odlazim, jer kakav si sad znam
Al' volim te i ja ne želim da si sam
Sreću naći ću tamo gde nema te
Valjda će bolje biti bez tebe

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака