четвртак, 23. јун 2011.

Saša Kovačević - Jedina si vredela

Kasno je da me zavoliš
Jer ja sam sve potrošio
Kad si mi bila najbliže
Ja se s drugom budio
Ja sam druge ljubio


Kasno je da mi oprostiš
Ja nisam to zaslužio
Kad si mi dala najviše
Ja te nisam video
I zbog gorih gubio


Refren:
A ti
Ni na pamet nisi pala mi
Kad sam svoje noći lude
Trošio na njih
Ti mi na pamet nisi pala
A jedina si vredela od svih
Ti
Ni na pamet nisi pala mi
Kad sam svoje noći lude
Trošio na njih
Ti mi na pamet nisi pala
A jedina si vredela od svih


Tačno je
Kriv sam ja za sve
Samo sam laži nudio
Kad si mi bila najbliže
Ja se s drugom budio
Ja sam druge ljubio


Kasno je da mi oprostiš
Ja nisam to zaslužio
Kad si mi dala najviše
Ja te nisam video
I zbog gorih gubio


Refren 2x


Jedina si vredela od svih...


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака