петак, 4. април 2014.

Lexington - Bol je uvijek ista

Kom' si svoju kosu prosula u krilo
Da bar znam da dobro si
Lakše bi mi bilo bez nas

Živim ove dane
Ne nadam se boljem
I još sebi oprostim
I što nije moje
Da l' znaš? Da l' znaš?

Refren:
Da bol je uvijek ista
Za sve što tuguju
Noć je preduga
Za sve što samuju
U ranu rana se lako zarije
Bez tebe život, život nije
Bol je uvijek ista
Za sve što tuguju 
Noć je preduga
Za sve što samuju
U ranu rana se lako zarije
Bez tebe ovaj život šta mi je

Kom' na dlanu noćas
Zaspala si vilo
Da bar znam da srećna si
Lakše bi mi bilo bez nas

Živim ove dane
Ne nadam se boljem
I još sebi oprostim
I što nije moje
Da l' znaš? Da l' znaš?

Refren:
Da bol je uvijek ista
Za sve što tuguju
Noć je preduga
Za sve što samuju
U ranu rana se lako zarije
Bez tebe život, život nije
Bol je uvijek ista
Za sve što tuguju 
Noć je preduga
Za sve što samuju
U ranu rana se lako zarije
Bez tebe ovaj život šta mi je

Bol je uvijek ista
Za sve što tuguju
Noć je preduga
Za sve što samuju
U ranu rana se lako zarije
Bez tebe ovaj život nije
Bol je uvijek ista
Za sve što tuguju 
Noć je preduga
Za sve što samuju
U ranu rana se lako zarije
Bez tebe ovaj život šta mi je

Нема коментара:

Постави коментар