уторак, 1. април 2014.

Dado Polumenta - Ne dam ja na tebe

Kada bi me pitala koga više volim
Tebe ili život, srećo, ja život rek'o bi'
Ti bi se naljutila, i glavu okrenula
A saznala ne bi, da moj si život ti

Refren:
Ne dam ja na tebe
Ne dam tebe da mi diraju
Meni neka prete
Samo tebe nek' ne diraju
Milom ili silom
Na tebe ne dam nikom
Ne dam ja na tebe
Ne dam tebe da mi diraju
Meni neka prete
Na mene mogu i da pucaju
Mojom ću te zvati
Ja te neću dati

U mom tijelu s lijeve strane
Skrivena si ti
Tebe volim preko bola
Takva trebaš mi
Od svih si drugačija
Za mene si rođena
Samo s tobom sreću vidim ja

Refren:
Ne dam ja na tebe
Ne dam tebe da mi diraju
Meni neka prete
Samo tebe nek' ne diraju
Milom ili silom
Na tebe ne dam nikom
Ne dam ja na tebe
Ne dam tebe da mi diraju
Meni neka prete
Na mene mogu i da pucaju
Mojom ću te zvati
Ja te neću dati

Mojom ću te zvati
A ja te neću dati



Нема коментара:

Постави коментар