понедељак, 22. јул 2013.

Tropico Band - U ljubav verujem

Ko to moje zvezde gasi
A ne želi da me spasi 
Ove tuge (ove tuge)
Ko to poraze mi broji
Ko mi nebo crno kroji
Posle duge (posle duge)

Čije ja to greške plaćam
Čije dugove sad vraćam
Lud i besan  (lud i besan)
Ko mi se to lažno divi
A ne može da preživi
Sve što jesam (sve što jesam)

Refren:
Nije ova priča život moj
Nikome ja nisam srećan broj
Sto puta sam pao
Sve od sebe dao
Ali još u ljubav verujem, verujem
Nisu ove suze uzalud
Rodiću se ja po drugi put
I da sutra nemam
Neću da se predam
Oduvek u ljubav verujem
Verujem ja

Čije ja to greške plaćam
Čije dugove sad vraćam
Lud i besan  (lud i besan)
Ko mi se to lažno divi
A ne može da preživi
Sve što jesam (sve što jesam)

Refren:
Nije ova priča život moj
Nikome ja nisam srećan broj
Sto puta sam pao
Sve od sebe dao
Ali još u ljubav verujem, verujem
Nisu ove suze uzalud
Rodiću se ja po drugi put
I da sutra nemam
Neću da se predam
Oduvek u ljubav verujem
Verujem ja

I svaki put
Kad duša iznova mi strada
Ja znam da čudo desiće se tada

Refren:
Nije ova priča život moj
Nikome ja nisam srećan broj
Sto puta sam pao
Sve od sebe dao
Ali još u ljubav verujem, verujem
Nisu ove suze uzalud
Rodiću se ja po drugi put
I da sutra nemam
Neću da se predam
Oduvek u ljubav verujem
Verujem ja


1 коментар: