субота, 10. август 2013.

Dijana Janković - Živelo more

Kosa, na vetru ne sluša me, kosa
Pa leti prema tebi
Dok po pesku igram bosa
Gorim spolja i u sebi
Sve zavodljivo je, vuče na ples
Roze koktel je antistres

Refren:
Jer ti si muzika u meni
U ritmu leta sad me okreni
Baš bih se ljubila sa tobom
Pod vodom
U vodu gurni me
Sunce je tu u boji đusa
A more plavo k'o oči Rusa
Za novu ljubav ima fore
Živelo more

Usne, na vetru ne slušaju usne
Pa lete prema tebi
Dlanovi se moji znoje
Gorim spolja i u sebi
Sve zavodljivo je, vuče na ples
Roze koktel je antistres

Refren:
Jer ti si muzika u meni
U ritmu leta sad me okreni
Baš bih se ljubila sa tobom
Pod vodom
U vodu gurni me
Sunce je tu u boji đusa
A more plavo k'o oči Rusa
Za novu ljubav ima fore
Živelo more

Refren:
Jer ti si muzika u meni
U ritmu leta sad me okreni
Baš bih se ljubila sa tobom
Pod vodom
U vodu gurni me
Sunce je tu u boji đusa
A more plavo k'o oči Rusa
Za novu ljubav ima fore
Živelo more


Нема коментара:

Постави коментар