недеља, 17. јул 2011.

Mr Black ft. Caci - I u drugi svet zajedno

Ne želim nikad da te ostavim
Tebi poklanjam život ceo
I mir u ljubavi
S tobom do kraja
Dok nas život ne rastavi
Zbog tebe spreman da umrem
Jer te ludo volim


Jer ja sam ludov'o za tvojim očima
Bez tebe ne znam kud, ooo, al' sa tobom da
Dok mirno, mala, spavaš
Ja ti držim ruku, tada bolje sanjaš


Refren:2x
Ti i ja i u drugom svetu
Tu sam sad, da ti pružim sreću
I da te volim do kraja svog života
Ti si, mala moja, deo srca moga


Ceo ćivot, ja se bojim da te izgubim
Tešim se, i gledam te, kako lepa si
Nisam sreo ljubav svoju
Kao što si, mala, ti
Sada kada znam da te imam
Veruj, lakše mi


Da budeš pored mene, celoga života mog
I ne bi bilo dosta, jer si deo srca mog
Između tebe i anđela ne vidim razlike
Zbog svega što mi život srećnim činiš
Dužnik tebi ostajem
Na sve se predajem, i pred svima
Priznaću da život tebi predajem
Ne zanima me niko
Jedina ti mi snove budiš
Zbog naše ljubavi, spreman sam da se borim
Ne želim da se rastajem, ni da se predajem
Za tebe tekstove i pesme poklanjam
U njima sve ti govori, koliko ludo volim
Da budem kraj tebe, malena


Refren 2x


Prvog smo dana dugo ostali
Pričali jedan o drugom, u vezi ljubavi
Sad se plašim jako da te ne izgubim
Dugo je vremena prošlo, sad te ludo volim


Jer ja sam lodov'o za tvojim očima
Bez tebe ne znam kud, al' sa tobom da
Dok mirno, mala, spavaš
Ja ti držim ruku, a tada bolje sanjaš


Moja malena, ja te volim
Ja te želim, bez tebe ne mogu ja
Ti si ljubav ta, kojoj sada pišem
Brinem se za sebe, jer bez tebe ne mogu da dišem
Da s'vatim da živim ovaj život sam
Teško je, s'vati to, molim te


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака