понедељак, 18. јул 2011.

Jelena Rozga - Bižuterija

Ti si nadaren k'o niko
Školovani prevarant
Imao si nisi znao
Kako sjaji dijamant


Uvijek sretan kraj
Izbjegnem za dlaku
Možda rođena sam
U pogrešnom znaku


Ni okrenuo se nisi
Za mnom kao drugi svijet
Niti gurnuo kamenčić
Za mnom, jednom, zauvijek


A ja samo sam, htjela oca djeci
Malo ljubavi, pa ti sada reci


Refren:
Ja sam ti bila privjezak
Što se sija, obmana il' kopija
Tvome srcu, samo bižuterija
A bila sam ti suđena
Blago meni, još po sebi
Tvoje prste osjećam
Ja sam ti bila privjezak
Što se sija, obmana il' kopija
Što se nosi, da se vidi ko je jak 
Idi, a priznaj da sam ja
Sve u jednom, žena, majka
Žena, majka, kraljica

Ti si nadaren k'o niko
Školovani prevarant
Imao si nisi znao
Kako sjaji dijamant

A ja samo sam, htjela oca djeci
Malo ljubavi, pa ti sada reci

Refren 2x

Žena, majka, kraljica

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака