недеља, 17. јул 2011.

Mr Black ft. Caci - Jako lep par

Refren:
Neka svi pričaju da smo jako lep par
Neka pričaju, ovo je tako dobra stvar
I svi nas poznaju, diskoteke, klubovi
Samo ja i ti, u glavnom ulozi


Ovo je prelep početak za tebe i mene
Sada izledaš baš lepo
Dođi mala kraj mene
Ti si moje sve, ja predajem ti se
Znaj, da ću biti uvek kraj tebe


Dođi sa nama, ona te ne voli
Pusti nek' ode, imaš ti još boljih


Neću, ja neću, ja volim samo nju
Ona je moj život
I borim se za nju


Refren


I s tobom uvek je ludo, nije mi ni čudo
Preš'o sam stvari, bilo je baš ludo
Priča se vrti, ja i ti u trci
Dozvoli mi noćas, vodim te na žurci


To želiš sigurno
Ludo, baš ludilo
Nazovi me Mr Black
Ja biću tvoj slatki šmek


Dođi sa nama, ona te ne voli
Pusti nek' ode, imaš ti još boljih


Neću, ja neću, ja volim samo nju
Ona je moj život
I borim se za nju


Refren 2x


Ista priča, druže, mani se od nje
Dođi s nama da piješ i biće sve ok


Tvoja te riba izluđuje
Kako ona kaže ti se tripuješ
Opusti se, dođi sa nama
Traže te svi, fali nam tvoja šala
Zar ona vredi više nego mi
O tebi ne bi nikad loše, veruj mi


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака