четвртак, 14. март 2013.

Severina - Dobrodošao u klub

Vjerovala sam
U tvoju priču da si pravi
Da jedina sam ja
U tvome srcu, tvojoj glavi
A ti bio si dno
Varao me sa sto
Sada gledaj me i pati
S drugim sve ću ti vratiti

Refren:
Dobrodošao u klub
Sjedi, udobno se smjesti
Prevarenih ima svud'
Zar to nisu dobre vijesti
Mene ti, a tebe ja
A ma svima to se desi
Dobrodošao i klub
Oko za oko, zub za zub

Znaš, takvi kao ti
Ni pred Bogom se ne stide
A ovaj život moj
Nek' na tvoju dušu ide
Jer ti bio si dno
Varao me sa sto
Sada gledaj me i pati
S drugim sve ću ti vratiti

Refren:
Dobrodošao u klub
Sjedi, udobno se smjesti
Prevarenih ima svud'
Zar to nisu dobre vijesti
Mene ti, a tebe ja
A ma svima to se desi
Dobrodošao i klub
Oko za oko, zub za zub

Refren:
Dobrodošao u klub
Sjedi, udobno se smjesti
Prevarenih ima svud'
Zar to nisu dobre vijesti
Mene ti, a tebe ja
A ma svima to se desi
Dobrodošao i klub
Oko za oko, zub za zub

Skoro smo se smijali
I pričali o genima
Maštali o djeci
I o njihovim imenima
Mislili da skupa ćemo
Zlo i dobro dijeliti
Za bolji život štedjeti
U bolji kraj preseliti
Ali tebi očigledno
Sve to bilo malo je
Zbog tvoje glupe slabosti
Sve u vodu palo je
Jedna ružna riječ
Dobro te opisuje
Ali boljet' će te
Kao mene
Al' to ti potpisujem

Refren:
Dobrodošao u klub
Ma sjedi, udobno se smjesti
Prevarenih ima svud'
Zar to nisu dobre vijesti
Mene ti, a tebe ja
A ma svima to se desi
Dobrodošao i klub
Oko za oko, zub za zub


2 коментара:

Архива чланака