субота, 23. март 2013.

Marina Tadić - Otrove

Otrove, ti mi dođeš kao lek
Da bar traje zauvek
Ovaj osećaj ludi
Reci mi da to nije sudbina
Da sam tebi jedina
Pa me ponovo sludi

Ostavi, ostavi me
Bez i jedne reči
I tako već sam se
Navikla na to
Ostavi, ostavi me
Ako te to leči
Jer ja sam 
Imuna na bol

Slaži me kako ti je žao
I pusti me još ovu noć
Bar da verujem u to
Čak i da ti nije stalo
Ne, nemoj da mi priznaš
Da je gotovo

Refren:
Otrove, ti mi dođeš kao lek
Da bar traje zauvek
Ovaj osećaj ludi
Reci mi da to nije sudbina
Da sam tebi jedina
Pa me ponovo sludi
Baš mi prija ova laž
Ne moraš ništa da mi daš
Otrove, ti mi dođeš kao lek
Da bar traje zauvek
Ovaj osećaj ludi

Ostavi, ostavi me
Da mi srce pati
I tako ne bi ti
Bio prvi put
Ostavi, ostavi me
Niko neće znati
Ko je tu normalan
Ko lud


Slaži me kako ti je žao
I pusti me još ovu noć
Bar da verujem u to
Čak i da ti nije stalo
Ne, nemoj da mi priznaš
Da je gotovo

Refren:
Otrove, ti mi dođeš kao lek
Da bar traje zauvek
Ovaj osećaj ludi
Reci mi da to nije sudbina
Da sam tebi jedina
Pa me ponovo sludi
Baš mi prija ova lažNe moraš ništa da mi daš
Otrove, ti mi dođeš kao lek
Da bar traje zauvek
Ovaj osećaj ludi

Refren:
Otrove, ti mi dođeš kao lek
Da bar traje zauvek
Ovaj osećaj ludi
Reci mi da to nije sudbina
Da sam tebi jedina
Pa me ponovo sludi
Baš mi prija ova lažNe moraš ništa da mi daš
Otrove, ti mi dođeš kao lek
Da bar traje zauvek
Ovaj osećaj ludi

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака