субота, 16. март 2013.

Tony Cetinski - Tebe ne bi' mijenjao

Hej
Tebe ne bi' mijenjao
To nije prazan stih
Ja te ne bi' mijenjao
Za deset najboljih
Jer ništa mi ne može
Tebe zamijeniti
Tebe ne bih mijenjao
Da daju cijeli svijet

Oo, hej
Tebe ne bi' mijenjao
Za pijesak Emira
Ja te ne bi' mijenjao
Za tajne sverima
Jer ništa mi ne može
Tebe zamijeniti
Tebe ne bi' mijenjao
Da daju cijeli svijet

Refen:
Od sveg' na svijetu tom
Ti si najvrijednija
I sve što želim to si ti
Na svijetu tom ništa mi ne treba
Sve što želim to si ti

Na svijetu tom 
Ti si najvrijedinija
Jer da te nema umro bih

Oo, hej
Tebe ne bi' mijenjao
Za miran ocean
Ja te ne bi' mijenjao
Za stvari sve što znam
Jer ništa mi ne može
Tebe zamijeniti
Tebe ne bi' mijenjao
Da daju cijeli svijet

Refen:
Od sveg' na svijetu tom
Ti si najvrijednija
I sve što želim to si ti
Na svijetu tom ništa mi ne treba
Sve što želim to si ti

Refen:
Od sveg' na svijetu tom
Ti si najvrijednija
I sve što želim to si ti
Na svijetu tom ništa mi ne treba
Sve što želim to si ti

Na svijetu tom
Ti si najvrijednija
Jer da te nema umro bih

Oo, hej
Tebe ne mi mijenjao
To nije prazan stih




Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака