петак, 7. јун 2013.

Lexington - Donesi

Šta je sve, lijepa moja, moglo
Iz ovih ruku u te ruke, na dar
Iz ovog srca u to srce, prošla stvar
Neke stijene kapi slome
I ovu našu ljubav su sitnice
Što manje govorim o tome
Sve mi je lakše da te gledam u lice
A da ne umrem, zbog nas ne umrem

Refren:
Donesi stari smijeh iz dobrih godina
Bar jedno buđenje u jutra nemirna
Nove ljubavi neka pričekaju
Donesi prvi snijeg i naša proljeća
Onda laži me da se ne sjećaš
Šta si bila tad a šta si danas
Drugim ljudima
Samo to vidi, pa idi
I ne nadaj se čudima

Neke stijene kapi slome
I ovu našu ljubav su sitnice
Što manje govorim o tome
Sve mi je lakše da te gledam u lice
A da ne umrem, zbog nas ne umrem

Refren:
Donesi stari smijeh iz dobrih godina
Bar jedno buđenje u jutra nemirna
Nove ljubavi neka pričekaju
Donesi prvi snijeg i naša proljeća
Onda laži me da se ne sjećaš
Šta si bila tad a šta si danas
Drugim ljudima
Samo to vidi, pa idi
I ne nadaj se čudima

Refren:
Donesi stari smijeh iz dobrih godina
Bar jedno buđenje u jutra nemirna
Nove ljubavi neka pričekaju
Donesi prvi snijeg i naša proljeća
Onda laži me da se ne sjećaš
Šta si bila tad a šta si danas
Drugim ljudima
Samo to vidi, pa idi
I ne nadaj se čudima

Samo to vidi, pa idi
I ne nadaj se čudima
Ne nadaj se čudima



2 коментара:

Архива чланака