субота, 9. фебруар 2013.

Saša Kovačević - Piši propalo

Pomislio sam
Baš nas je krenulo
Samo tebe sam u belom video
Sa ovog puta nikad ne bih skrenuo
Ali sve se to zbog tebe srušilo

Ne zovi me, ne piši mi
Za mene ne postojiš ti

Refren:
I kada pomisliš
Da čuvam te u grudima
I da posle svega 
Još si jedina
Bolje da do deset 
Izbrojiš u sebi tad
Ti nisi više nezamenljiva
Kada pomisliš 
Da čuvam te u grudima
I da je makar malo nade ostalo
Ja zaboraviti neću
Da si drugog ljubila
Zato, dušo, piši propalo

Zato, dušo, piši propalo

Pratio sam te
A ti zalutala
Da li vrag je krio tvoje tragove
Toliko toga ti si mi prećutala
Ali sve se sazna 
Kasnije il' pre

Refren:
I kada pomisliš
Da čuvam te u grudima
I da posle svega 
Još si jedina
Bolje da do deset 
Izbrojiš u sebi tad
Ti nisi više nezamenljiva
Kada pomisliš 
Da čuvam te u grudima
I da je makar malo nade ostalo
Ja zaboraviti neću
Da si drugog ljubila
Zato, dušo, piši propalo

Zato, dušo, piši propalo

Zato, dušo, piši propalo



Нема коментара:

Постави коментар