среда, 22. јун 2011.

Toše Proeski - Ledena

Po našem starom, žutom, soliteru
Priče idu u istom smijeru
Svi govore da si ledena


A kad te vide ti si uvijek sama
Nećeš ni da pričaš s nama
Baš si slatka, i vrlo dosadna


I ne znam ko je lud.
Da se na tebe pali
Kad ti nešto u glavi fali


Ne zanosim se jako često
I dobro znam gde mi je mijesto
A mijesto je moje kraj tebe


A ja sam opet lud
Pa se na tebe palim
Jer samo ja ti u glavi falim


Refren:
Obući ću sve bijelo, čisto
Bijelo, providno, uz tijelo
A tvoje crne oči, oči crne
Gledaće me vrelo
Ubraću dve ruže majske
Ruže, da ti kosu zlate
Pozvaću svirače
Da nas noćas, kroz grad prate


Ni ledena, ni dosadna
Ti nećeš biti
Do jutra ćeš sa usana
Ti mojih piti


Ni ledena, ni dosadna
Ti nećeš biti
Do jutra ćeš sa usana
Ti mojih piti


Po našem starom, žutom, soliteru
Piče idu u istom smijeru
Svi govore da si ledena


A kad te vide ti si uvijek sama
Nećeš ni da pričaš s nama
Baš si slatka, i vrlo dosadna


I ne znam ko je lud
Da se na tebe pali
Kad ti nešto u glavi fali


Refren


Ni ledena, ni dosadna 
Ti nećeš biti
Do jutra ćeš sa usana
Ti mojih piti


Ni ledena, ni dosadna
Ti nećeš biti
Do jutra ćeš sa usana
Ti mojih piti


A ja sam opet lud
Pa se na tebe palim
Jer samo ja ti u glavi falim


Refren


Ni ledena, ni dosadna
Ti nećeš biti
Do jutra ćeš sa usana
Ti mojih piti


Ni ledena, ni dosadna
Ti nećeš biti
Do jutra ćeš sa usana
Ti mojih piti


Ni ledena, ni dosadna
Ti nećeš biti
Do jutra ćeš sa usana
Ti mojih piti


Ni ledena, ni dosadna
Ti nečeš biti
Do jutra ćeš sa usana
Ti mojih piti

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака