петак, 24. јун 2011.

Cvija NS - Jedna obična priča

I opet sedam u onu istu fotelju
Ispunjavam tebi tvoju omiljenu želju
Uzimam olovku i počinjem da pišem
Da ja bez tebe, ma ne mogu da dišem
Sećaš li se one pesme ''Pačja škola''
Sve je isto tako, samo sada priča je nova
Osećam se kao klinac u nekom crtaću
Sve je lepo, sve je cool, za tebe sve ja daću


A sećam se dobro kako nekad je bilo
Svakog dana nisam znao
Da l' sa tobom sam na čisto
No, hvala Bogu, da toj je priči bilo kraj
Jer da nije, ne znam, šta bih pisao sada
I opet se vraćam ka onom prvom kiss-u
Kada ne znam šta ću, ja sa tobom izlazim na kišu
Pružam ti ruku, tebi dajem svoje sve
Zauvek znaj da ja volim te


Refren:2x
Svaki dan, svaki sat, svaki minut do kraja
Ja želim da budeš moja malena
Svaki dan, svaki sat, svaki minut do kraja
Dobro znam ti ćeš biti moja malena


I onda tako nogu pred nogu sa naselja
Nasmejala lica mi idemo ka
Centru našeg grada, našeg lepog Novog Sada
Zmajevom ulicom, pa sve do dunavskog parka
Pa onda tamo gore preko šarene duge
Do belog sata gde smo provodili dane duge
Starim putem, samo pravo, do prve klupe
Ma znaš da sa tobom bih ja svugde


Nema tog mesta gde sa tobom ne bih išao
Ma i sa sunca zrake ja bih tebi kidao
Samo reci šta ti moje treba, koji deo neba
Ako želiš skidaću i zvezde sa neba
Jer dobro znam, gde god da se okrenem
Jedno malo srce uvek prati me
Veruj mi, nigde se nećemo zaustaviti
Zauvek samo ja i ti


Refren 2x


Svakog dana gledam kroz okno svoga prozora
Dole stari deka, stara baka, i štapa dva
Ruku pod ruku šetaju se srećni kao da
Sve oko njih je prolazno, al' ne i ljubav ta
Nemoj da misliš da sam blesav kada kažem da
Jednog dana isto tako mogli bi ti i ja
Vrlo dobro znaš da to baš i nije magija
Zašto da ne kada jasno je da volim te ja


Vreme ide, ali jedna stvar je neizbrisiva
Prvi kiss, prvi dan, naša prva godina
Vreme leti, pa zar si ti uopšte sumnjala
Evo je i druga tu je već na vratima


Daj da legnem pored tebe i oči zatvorim
Otvorim ti srce, a onda te nežno zagrlim
Pa zatvori oči i ti sa mnom, i opusti se
Videćeš da jedno drugom mi smo sve


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака