недеља, 3. јул 2011.

Ceca - Rasulo

I noćas radi bol za tebe
I dok te zamišljam tu kraj sebe
Od sreće mogu da skočim u dalj

Al' kada otvorim natekle oči
Ništa nije u mojoj moći

Stvarnost me u glavu lupi kao malj
Kao recidiv, ti si uvek živ
U zlo teraš me, kako da odbijem te


Refren:
U ovom rasulu, ja dodajem nulu
Na svaki moj promašaj
Ti likuj i uživaj
U ovom rasulu, ja samo za sebe
Na usne stavljam sjaj
Da budem lepa za kraj
Da budem lepa za kraj

I noćas radi bol za tebe
Očajno želim te za sebe
Nekako imaš moje sudbine kod

A kada pogledam zidove bele
Iz mojih sećanja dolaze strele
I jedna bela ruka pada na pod



Kao recidiv, ti si uvek živ
U zlo teraš me, kako da odbijem te




Refren

Hoću da vidim sebe u plavom
U daljini je luka ista za sve
I znam da sam sada na mestu pravom
Da konačno svega oslobodim se

A kome ide sve ovo 
Kad jednom ne bude me
Sve će to stati u slovo
A tebi ostavljam te

Ja dodajem nulu

Na svaki moj promašaj
Ti likuj i uživaj
U ovom rasulu, ja samo za sebe
Na usne stavljam sjaj

Da budem lepa za kraj
Da budem lepa za kraj

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака