недеља, 3. јул 2011.

Ceca - Sve što imam i nemam ja

Varaš, zaboravljaš na nas
Al’ crna oka dva, znaj, gledaju u vas
Između tebe i nje
I kada sami ste
Nešto moje je
Ruke da odgurnu te
Usne da ujedu te

Refren:
Ljubavi, a gde je tu moj znoj
Da Bog da umro na njoj
Ti grešiš, a greh je moj
Ljubavi, i noć će proći ta
Zauvek ostaćeš ti 
Sve što imam i nemam ja

Varaš, zaboravljaš na nas
A tišinu tu, razbiće moj glas
Ma laži sebe, laži nju
Al’ nešto moje je i noćas s’ vama tu
Ruke da odgurnu te
Usne da ujedu te


Refren


Što bih bacila sad sve
Sve te godine truda i čuda
Vatre što noćima budila sam
Mir što suzama kupila sam
Stegnem zube, predomislim se
Da imam srce zaboravim se
Da imam srce

A gde je tu moj znoj

Da Bog da umro na njoj
Ti grešiš, a greh je moj
Ljubavi, i noć će proći ta
Zauvek ostaćeš ti
Sve što imam i nemam ja


Sve što imam i nemam ja
Ljubavi...
Sve što imam i nemam ja
Ljubavi...
(Da imam srce)
Sve što imam i nemam ja

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака