недеља, 24. март 2013.

Dženan Lončarevic - Hvala ti suboto uveče

Jutro mi na vrata kuca
Ne otvaram
Glava mi puca
Jer noćima pijem zbog nas

Nema te
Kod mene isto je
Borim se
Sve brže živim
Jer to je moj način za spas
Na tren, na čas

Refren:
I zato hvala ti suboto uveče
Uz  tebe rane sve zalečim ja
Hvala ti, do neba, druže moj
Jer ti si tu da ne ostanem sam
Hvala ti Bože što mi čuvaš srce prokleto
A tebi hvala Ljubavi što si daleko

Ljubavi što si daleko
(Ljubavi što si daleko)

Nema te
A ko je kriv
Svako pita me
Branim se ćutanjem
Ne slušam šta priča svet

Nema te
Kod mene isto je
Borim se
Sve brže živim
Jer to je moj način za spas
Na tren, na čas

Refren:
I zato hvala ti suboto uveče
Uz  tebe rane sve zalečim ja
Hvala ti, do neba, druže moj
Jer ti si tu da ne ostanem sam
Hvala ti, Bože, što mi čuvaš srce prokleto
A tebi hvala Ljubavi što si daleko

Daleko
Ooo
(Ljubavi što si daleko)
Oo


I zato hvala ti suboto uveče
Uz  tebe rane sve zalečim ja
Hvala ti, do neba, druže moj
Jer ti si tu da ne ostanem sam

Refren:
I zato hvala ti suboto uveče
Uz  tebe rane sve zalečim ja
Hvala ti, do neba, druže moj
Jer ti si tu da ne ostanem sam
Hvala ti, Bože, što mi čuvaš srce prokleto
A tebi hvala Ljubavi što si daleko

Ljubavi što si daleko


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака