понедељак, 22. јул 2013.

Adil - Niko me nema

Opet si tu, u sećanju
Novu si ukrala noć
Pa osmeh tvoj, sa slika
Ja pozovem upomoć
Još sanjam te
Al' ne bih ti priznao to
Neću da znaš
Da nisam umeo bez nas

Opet si ti, u prolazu
Još svuda vidim tvoj lik
Ova je bol u odrazu
Ljubavi toj spomenik
Još sanjam te
Al' ne bih ti priznao to
Neću da znaš
Da nisam uspeo

Niko me nema
Niko me nema
Od kad si me ti imala
Mali mi svet da pobegnem
Od sećanja, zauvek
Niko me nema
Uzalud menjam sve adrese
Bol stigne me
Nek' skroje mi srce
K'o to tvoje neverno
Da ljubav nikad 
Ne zaboli me


Niko me nema
Niko me nema
Od kad si me ti imala
Mali mi svet da pobegnem
Od sećanja
Niko me nema
Uzalud menjam sve adrese
Bol stigne me
Nek' skroje mi srce
K'o to tvoje neverno
Da ljubav nikad 
Ne zaboli me

Aaa, haa

Нема коментара:

Постави коментар