четвртак, 16. август 2012.

Vlado Georgiev - Hej, ti

Hej, ti

Hej, ti
I ova besana noć
Je zbog nas, da znaš
A gdje si ti
Doću ću, pristaću
Radiću sve
Zbog nas

Sad sve je crno poput tvoje kose
I ovi dani neku tugu nose
Vjerujem u nas
Ja vjerujem u nas

Refren:
Hej, ti
Reci ko smo mi sada
Ako sretnemo se ko što tada
Srela si njega, ja nju
Hej, ti
Kiša mi niz lice pada
Ja neću kući
Gdje smo tada
Živjeli kao u snu
Dok nije pošlo po zlu

Hej, ti
Jednom smo imali
Čuvali sve za nas
A gdje si ti
Doći ću, pristaću
Radiću sve
Zbog nas

Sad sve je crno poput tvoje kose
I ovi dani neku tugu nose
Ja vjerujem u nas
Ja vjerujem u nas

Refren:
Hej, ti
Reci ko smo mi sada
Ako sretnemo se ko što tada
Srela si njega, ja nju
Hej, ti
Kiša mi niz lice pada
Ja neću kući
Gdje smo tada
Živjeli kao u snu
Dok nije pošlo po zlu

Premalo bio sam tu
Kad je najviše trebalo
Znam..
I kajem se
Al' ti si presudila tad

Refren:
Hej, ti
Reci ko smo mi sada
Ako sretnemo se ko što tada
Srela si njega, ja nju
Hej, ti
Kiša mi niz lice pada
Ja neću kući
Gdje smo tada
Živjeli kao u snu
Dok nije pošlo po zlu

Hej, ti...

Heeej, ti...

Нема коментара:

Постави коментар