субота, 11. фебруар 2012.

Amadeus Band - Nije svejedno

Ti i ja u istom gradu rođeni
Pod istom zvezdom - loš znak
Opet sam sanjao da rušimo
To naše gnezdo


Gradom kruže priče da me varaš
Nekog tamo imaš ti
A ja im kažem
Na istoj adresi živećemo ljubavi


Refren:
Nije svejedno kad ti ljubav kradu
Kada nekog voliš u dalekom gradu
Ja te još sanjam u Beogradu
Nije svejedno, pazi koga sanjaš
Sa kim se budiš i sa kime spavaš
Ja ću ti doći kad se ne nadaš


Ti u jednom gradu, ja u drugom sam
I noći bele - loš znak, jer pada mrak
A kilometri me od tebe dele


Gradom kruže priče da me varaš
Nekog tamo imaš ti
A ja im kažem
Na istoj adresi živećemo ljubavi


Refren:
Nije svejedno kad ti ljubav kradu
Kada nekog voliš u dalekom gradu
Ja te još sanjam u Beogradu
Nije svejedno, pazi koga sanjaš
Sa kim se budiš i sa kime spavaš
Ja ću ti doći kad se ne nadaš


Ja te još sanjam u Beogradu


Nije svejedno, pazi koga sanjaš
Sa kim se budiš i sa kime spavaš
Ja ću ti doći kad se ne nadaš

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака