понедељак, 4. јул 2011.

Toše Proeski - Čija si

Ponovo si noćas, mila
Lagala da nisi bila s njim
Ja to osetim
Ponovo su usne tvoje
Drhtale, k'o da se boje da
Ti ne oprostim
Zašto ti je to
Trebalo, zar nisi mogla ti priznati


Refren :
Još su ti usne umorne
I sve što kažeš, znam da nije
Još su ti suve cipele
Napolju znam da kiša lije
Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Još ti na licu piše čija si


Samo moja nisi


Refren


Uzalud mi kriješ lice
Znam te oči izdajice
Sve si odglumila
Isprljana poljupcima
Otrovana dodirima
Znam da si lagala


Zašto ti je to 
Trebalo, zar nisi mogla ti priznati


Refren


Samo moja nisi


Refren 2x


Samo moja nisi
(Još su ti usne umorne
I sve što kažeš, znam da nije
Još su ti suve cipele
Napolju, znam da kiša lije
Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi)
Još ti na licu piše čija si
Još ti na licu piše čija si

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака