среда, 22. јун 2011.

Toše Proeski - Još uvijek sanjam da smo zajedno

Od kad te nema
Ne mogu budan biti
Jer sve što želim
U tome budeš i ti
Pa budan sanjam 
Da snovi duže traju
U svakoj priči
Samo ti si mi na kraju


Ti si početak i kraj
Ti si i tama i sjaj
Svaku mi nadu dijeliš po pola
Daješ mi mrvice sa svoga stola
I znaj
Bez tebe ostaću sam


Refren:
Još uvijek sanjam da smo zajedno
K'o nekad davno, ti i ja
Al' jutro svaki put mi pokvari
Tu slatku prevaru iz sna
Još uvijek sanjam da smo zajedno
I da je sve ko prvi put
Al' jutro nosi golu istinu
Da sve je bilo uzalud


Od kad te nema
Nema ni pola mene
Jer sve u meni
Od toga dana vene
Pa budan sanjam
Da snovi duže traju
U svakoj priči 
Samo ti si mi na kraju


Ti si početak i kraj
Ti si i tama i sjaj
Svaku mi nadu dijeliš po pola
Daješ mi mrvice sa svoga stola
I znam
Bez tebe ostaću sam


Refren


Al' jutro nosi golu istinu
Da sve je bilo uzalud
Uzalud...
Uzalud...

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака