недеља, 18. септембар 2011.

Vlado Geogriev - Sve si mi ti

Toliko toga znamo ti i ja
Med u noćima
S tobom nikad ne razgovaram
Pričamo očima


Neću ti kriti, sve znaš
Previše želim te ja


Refren:
Sve si mi ti
Reci da si moja, reci mi
Samo da čujem
Iako već znam
Ti, samo ti, reci da si moja, reci mi
I biću zauvjek s tobom, il' sam


Za lude misli nemam vremena
Ti ih odvlačiš
U mojoj sobi nema oblaka
Jer ti se uvlačiš


Neću ti kriti, sve znaš
Previše želim te ja


Refren:


Sve si mi ti
Reci da si moja, reci mi
Samo da čujem
Iako već znam
Ti, samo ti, reci da si moja, ljubavi
I biću zauvjek s tobom, il' sam


Sve si mi ti
Reci da si moja, reci mi
Samo da čujem
Iako već znam
Ti, samo ti, reci da si moja, ljubavi
I biću zauvjek s tobom, il' sam


Sve si mi ti
Reci da si moja, reci mi
Samo da čujem
Iako već znam
Ti, samo ti, reci da si moja, ljubavi
I biću zauvjek s tobom, il' sam


Iako već znam...
I biću zauvjek s tobom, il' sam...

Нема коментара:

Постави коментар