петак, 17. мај 2013.

Lexington - Anđele moj mali

Čija si to Anđele moj mali
Opet neku dobru laž podvali

Nikad nisam umio
Da ti bol sa bolom vratim
Moja tugo
Noćas tu sam ponovo
Bar pozovi me da svratim
Neću dugo

Podsjeti me da smo zajedno
Od tvojih bih se laži napio
Jer odavno sam 
Ovaj život svoj
Ja u tvoje ruke stavio

Refren:
Čija si to Anđele moj mali
Ko te noćas tako dobru kvari
Ko ti je to malo nevjere ugostio
Čija si to Anđele moj mali
Opet neku dobru laž podvali
Vrati se, ma znaš
Šta bih ti sve oprostio

Nikad nisi umjela
Da me imaš, da me čuvaš
Moja tugo
Nekom drugom bolja si
A ja gori poslije tebe
Svakoj drugoj

Slaži noćas da smo zajedno
Od tvojih bih se laži napio
Jer odavno sam ovaj život svoj
Ja u tvoje ruke stavio

Refren:
Čija si to Anđele moj mali
Ko te noćas tako dobru kvari
Ko ti je to malo nevjere ugostio
Čija si to Anđele moj mali
Opet neku dobru laž podvali
Vrati se, ma znaš
Šta bih ti sve oprostio


Čija si to Anđele moj mali
Opet neku dobru laž podvali
Vrati se, ma znaš
Šta bih ti sve oprostio


Нема коментара:

Постави коментар