среда, 1. мај 2013.

Teodora Baković - K'o velika

Svako jutro ljubim te
K'o zadnji put
I molim Boga da te čuva
Jer ti si taj
A čim odeš
Dođu one moje lutke
Pa me gurnu u tuđe ruke
I tu je kraj


Jedan, dva, tri
Četiri, pet, šest
Sedam, osam
Ne znam ko sam

Refren:
Ako loša sam zašto kajem se
Kad telo mi presečeš
Tim pogledom od čelika
Ako dobra sam
Što se ne kajem
Dok plačem kao mala
A varam te k'o velika

K'o velika

Nisam ja baš
Puno toga prošla
Neke stvari o životu
Objasni mi

Što kraj njega
Osećam se k'o princeza
Kad je on moj mali sluga
A moj princ si ti

Jedan, dva, tri
Četiri, pet, šest
Sedam, osam
Ne znam ko sam

Refren:
Ako loša sam zašto kajem se
Kad telo mi presečeš
Tim pogledom od čelika
Ako dobra sam
Što se ne kajem
Dok plačem kao mala
A varam te k'o velika

K'o velika

Uuu


Ako loša sam zašto kajem se
Kad telo mi presečeš
Tim pogledom od čelika
Ako dobra sam
Što se ne kajem
Dok plačem kao mala
A varam te

Refren:
Ako loša sam zašto kajem se
Kad telo mi presečeš
Tim pogledom od čelika
Ako dobra sam
Što se ne kajem
Dok plačem kao mala
A varam te k'o velika




Нема коментара:

Постави коментар