среда, 1. мај 2013.

Željko Bebek - Oprosti mi što te volim

Šta se ovo majko moja
Sa mnom dogodi
Slomilo se sve u meni
Grom me pogodi
Kao da sam lutka
Koja bol ne osjeća
Ostavi me ljubav moja
U sred proljeća

Preko polja za mnom idu
Dvije muzike
Jedna uvijek tugu svira
Da me ubije
Druga samo jednu pjesmu
Pjesmu ljubavi
Pjesmu koju neću moći
Ja preboljeti, eee 

Refren:
Oprosti mi što te volim
Bog me kaznio
Dao mi je da te vidim
Pa te uzeo
A u mome srcu samo teku otrovi
U njima me nema više
U njima si ti

A u mome srcu samo teku otrovi
U njima me nema više
U njima si ti

Preko polja za mnom idu
Dvije muzike
Jedna uvijek tugu svira
Da me ubije
Pustio sam jednu suzu
Mušku, najtežu
Pustio i sa njom dušu
Dušu ranjenu, eee

Refren:
Oprosti mi što te volim
Bog me kaznio
Dao mi je da te vidim
Pa te uzeo
A u mome srcu samo teku otrovi
U njima me nema više
U njima si ti

Eeee

Refren:
Oprosti mi što te volim
Bog me kaznio
Dao mi je da te vidim
Pa te uzeo
A u mome srcu samo teku otrovi
U njima me nema više
U njima si ti

A u mome srcu samo teku otrovi
U njima me nema više
U njima si ti

U njima me nema više
U njima si ti



Нема коментара:

Постави коментар