петак, 3. мај 2013.

Boban Rajović - Kosači

Sa njim je bila kad sam je sreo
U času kap mi dolila
K'o da me hladnom vodom
Tad, po čelu polila

On je ljubi, ona njega
Nisu se stidjeli
Samo su stegli tijelo uz tijelo
Kad su me vidjeli
Hej

Refren:
Hej, kosači
Ne kosite travu 
Gdje je ona gazila
Tu su negdje njene stope
Još tu su kad je odlazila
Hej, kosači
Ne kosite cvijeće
Na nju nek' miriše
Ja i tako nemam sreće
Rane me ubiše
To mi je previše

Još je lijepa, takvu je pamtim
U krvi još mi stanuje
I dalje patim za njenom sjenom
Još jednom da mi je

On je ljubi, ona njega
Nisu se stidjeli
Samo su stegli tijelo uz tijelo
Kad su me vidjeli

Refren:
Hej, kosači
Ne kosite travu 
Gdje je ona gazila
Tu su negdje njene stope
Još tu su kad je odlazila
Hej, kosači
Ne kosite cvijeće
Na nju nek' miriše
Ja i tako nemam sreće
Rane me ubiše
To mi je previše

Refren:
Hej, kosači
Ne kosite travu 
Gdje je ona gazila
Tu su negdje njene stope
Još tu su kad je odlazila
Hej, kosači
Ne kosite cvijeće
Na nju nek' miriše
Ja i tako nemam sreće
Rane me ubiše
To mi je previše

Нема коментара:

Постави коментар