понедељак, 11. јул 2011.

Toše Proeski - Soba za tugu

Ovo je odluka moja
Jer bila volja je tvoja
Da s drugim odeš od mene
I sve mi nizbrdo krene
Da mrakom zamenim tugu
Ležeći provodim dane
U ovoj sobi za tugu
Sa ove zapadne strane


Refren:
Između vrata i prozora
Moj krevet za tobom diše
Ne mogu dalje od umora
Ni metar manje, ni više
I bilo šta da se desi
Ja sam na istoj adresi
Između vrata i prozora
Moj krevet za tobom diše
Ne mogu dalje od umora
Ni metar manje, ni više
U taj sam krevet odavno pao
Tu gde sam pao, život je stao
Uzalud skidam tvoj greh sa sebe
Sve me boli posle tebe

U taj sam krevet odavno pao
Tu gde sam pao, život je stao
Uzalud skidam tvoj greh sa sebe
Sve me boli posle tebe

Ovo je odluka moja
I mogi će da se čude
Al' kada odlučim nešto
To tako mora da bude
Da mrakom zamenim tugu
Ležeci provodim dane
U ovoj sobi za tugu
Sa ove zapadne strane

Refren

U ovoj sobi za tugu
Sa ove zapadne strane

Između vrata i prozora
Moj krevet za tobom diše
Ne mogu dalje od umora
Ni metar manje, ni više
I bilo šta da se desi
Ja sam na istoj adresi
U taj sam krevet odavno pao
Tu gde sam pao, život je stao
Uzalud skidam tvoj greh sa sebe
Sve me boli posle tebe
U taj sam krevet odavno pao
Tu gde sam pao, život je stao
Uzalud skidam tvoj greh sa sebe
Sve me boli posle tebe

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака