среда, 6. јул 2011.

Amadeus Band - Kada zaspiš

Kad oko mene je tama
Stalno mislim o nama
Napet sam do ludosti

Sa jutrom nestaje nada
Slabić postajem tada
Sstajem bez hrabrosti

Ja ne znam da li si sama
Sa li misliš o nama
Smem li da te probudim

I onda hoću da pođem
Da pred vrata ti dođem
Za oproštaj zamolim 

Refren:
Dođe mi da okrenem te
Dada zaspiš
Kasno je, al' probaću sve
Da ti kazem da grešim
Svaki problem da rešim
Da bez tebe ja izgubiću sne 
Dođe mi da okrenem te
Kada zaspiš
Kasno je, al' priznaću sve
Da se kajem zbog svega
Još te volim do neba
Samo hoću da nam bude k'o pre

Pričam da mi je dobro
S drugom viđam se probno
Iste reči joj govorim

Postajem imun na sreću
Drugu ne mogu, neću
Samo glumac može to

Ja ne znam da li si sama
Da li misliš o nama
Smem li da te probudim 

I onda hoću da pođem
Da pred vrata ti dođem
Za oproštaj zamolim 

Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака