недеља, 18. септембар 2011.

Vlado Geogriev - Nisam kao on

Dobro je kad te dugo ne vidim
Nisam kriv, a ni tebe ne krivim
Kad te vidim, ja se približim
A kad ti priđem, ja te obiđem


Dugo samujem, a ti si sada s njim
Ja po svom, i nikog ne molim
Ja ne želim biti s bilo kim
I voljeću te dok sam živ


Refren:
Nisam kao on, ali briga me za to
Više mi ni ti, ništa ne značiš
S tobom ne, a ni bez tebe
Bolje sam zaslužio, zar ne?
Nisam kao on, ali briga me za to
Više mi ni ti ništa ne značiš
S tobom ne, a ni bez tebe
I bolje sam zaslužio, zar ne?


Dugo samujem, a ti si sada s njim
Ja po svom, i nikog ne molim
Ja ne želim biti s bilo kim
I voljeću te dok sam živ


Nisam kao on, ali briga me za to
Više mi ni ti, ništa ne značiš
S tobom ne, a ni bez tebe
I bolje sam zaslužio, zar ne?
Nisam kao on, ali briga me za to
Više mi ni ti ništa ne značiš
S tobom ne, a ni bez tebe
I bolje sam zaslužio, zar ne?


Uuu, nisam kao on..
Ja nisam kao on..


Sad bi ti, al' je prekasno za nas
Jer ja nisam, nisam, nisam, nisam kao on


Nisam kao on, ali briga me za to
Više mi ni ti, ništa ne značiš
S tobom ne, a ni bez tebe
I bolje sam zaslužio, zar ne?
Jer ja nisam kao on..
Nisam kao on..
Ja nisam kao on..

Нема коментара:

Постави коментар