петак, 23. децембар 2011.

Sergej Ćetković - Nisu mi dali da te volim

Kad i ovo malo volje izbrišu iz mene
Ostaće od bola samo uspomene
Jer bila si mi sve, a ja bez tebe niko
Samo dijete zna voljeti toliko


Bolje znali su od nas
Ipak odrasli su ljudi
Kažu nije on za tebe
Još ste mladi, malo ludi
Da biće vremena 
Za život more promijena
Al' nikad moja više
Samo nebo zna 


Refren:
Nisu mi dali da te volim
Jer bio sam bez ičeg
Samo s tobom ja postojim
I ne bojim se ničeg
Samo s tobom, bogat sam, bio jedina
Nisu mi rekli da te šalju
Nekom drugom na kraj svijeta
Samo pogazili tugom, naše zime, naša ljeta
Kao da ne postojim
Od mene su te, dušo, ukrali


Prolaze godine, i život
Još za tebe palim svijeće
Svakog dana Boga molim
Da te vrati, ali neće
Jer bila si mi sve
Još uvijek moja nada si
Zbog tebe ovaj život živim
Da te ne zaboravim


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар