понедељак, 18. јул 2011.

Severina - Brad Pitt

Refren:
Ovo će biti dobra noć, predosjećam
Tvoje su oči boje ranog proljeća
Noćni klub i svi smo tu
Na noge svi sad, nek' trese se grad
Ti gledaš me, ja topim se
Hajde, priđi mi, ja brojim do tri


Jedan
Dva
Tri


Ispred mene DJ, iza ruši se sve
Oko mene su svi ludi, samo ne ti
Novi vrti se hit, a ti kao Brad Pitt
Od sto pedeset njih, sto
S tobom bi radile to


A vidim ja, kroz tebe sve
Ti želiš me, a druge ne
Na tebi je baš sve naj, naj
Sto posto znam, da ti si taj


Refren


Jedan
Dva
Tri


Zrak između nas, nezapaljivi gas
Goriš ti, gorim ja
To je kemija, znam
Pameti laku noc, zvat' ću te upomoć
Ako zatrebaš mi
Sad spavaj, prošlo je tri


Jer vidim ja, kroz tebe sve
Ti želiš me, a druge ne
Na tebi je baš sve naj, naj
Sto posto znam, da ti si taj


(Je'n, dva, tri)
(Je'n, dva, tri)


Refren


Jedan
Dva 
Tri


Refren

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака