уторак, 24. јун 2014.

Lexington - Treznili me prijatelji

Trijeznili me prijatelji moji
Ispod tvoga prozora
Ja se pijan sjetim da te volim
Trijezan ne zaboravljam
Nikog ne pitam o tebi
Znam da lagaće svejedno
Osmijeh ne skidam
A život nemam
Od kad nismo zajedno

Refren:
Nisam poslije nas
Nikom dobar, moje milo
Od kud' ova laž, ovaj život
Šta se zbilo?
Samo bježim ti od ljubavi
Nisam poslije nas
Nikom srce dao
I još stojim tu
Gdje sam s tobom stao
Samo bježim ti od ljubavi
Samo bježim ti od ljubavi

Trijeznile te drugarice tvoje
Ispred moga ulaza
Nekada smo bili pravih dvoje
O tome sad ni jednog dokaza
Nikom ne pričaj o meni
Znam da lagaćeš svejedno
Osmijeh ne skidaš
A život nemaš 
Od kad nismo zajedno

Refren:
Nisam poslije nas
Nikom dobar, moje milo
Od kud' ova laž, ovaj život
Šta se zbilo?
Samo bježim ti od ljubavi
Nisam poslije nas
Nikom srce dao
I još stojim tu
Gdje sam s tobom stao
Samo bježim ti od ljubavi
Samo bježim ti od ljubavi

Refren:
Nisam poslije nas
Nikom dobar, moje milo
Od kud' ova laž, ovaj život
Šta se zbilo?
Samo bježim ti od ljubavi
Nisam poslije nas
Nikom srce dao
I još stojim tu
Gdje sam s tobom stao
Samo bježim ti od ljubavi
Samo bježim ti od ljubavi


Нема коментара:

Постави коментар