петак, 7. јун 2013.

Tropico Band - Ko zna zašto

Koliko dugo traje to među vama
Priznaj, prijatelju moj
Znaš da sve sam dao njoj
Da l' se pitaš gde će ti duša
Kad vas skupa zamislim
Kako živeti sa tim

Od nekih oblaka
Možda i kiša će
Od nekih ljudi
Nikad čovek biti neće
Samo prenesi joj
Lažni brate moj
Od tuđih suza nema sreće

Refren:
Nije ona jedina
Da u Boga sumnjam ja
Svaki dan je samo
Iskušenje novo
Ali je samo moja stvar
Da preživim ovaj pad
I da kažem
Ko zna zašto je to dobro
Nek' odnese vas 
K'o pepeo i prah
Poslednji moj dah

Ni dugme kad se izgubi
Nije lako
A ja noćas gubim sve
Ti me prodaješ zbog nje
Zar je bila toga vredna
Il' ste možda oboje
Kusur moje sudbine

Od nekih oblaka
Možda i kiša će
Od nekih ljudi
Nikad čovek biti neće
Samo prenesi joj
Lažni brate moj
Od tuđih suza nema sreće


Nije ona jedina
Da u Boga sumnjam ja
Svaki dan je samo
Iskušenje novo
Ali je samo moja stvar
Da preživim ovaj pad
I da kažem
Ko zna zašto je to dobro

Refren:
Nije ona jedina
Da u Boga sumnjam ja
Svaki dan je samo
Iskušenje novo
Ali je samo moja stvar
Da preživim ovaj pad
I da kažem
Ko zna zašto je to dobro
Nek' odnese vas 
K'o pepeo i prah
Poslednji moj dah


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака