уторак, 5. јул 2011.

Mr Black - Mala odlazim

Mala odlazim, sada gde si ti
Nisi pored mene, da me zagrliš
A ja volim te, suzama putujem
Gledam tvoju sliku, teško mi je
Jedno želim da znam
Da li voliš me, kao što tebe volim ja
Sa tobom ceo život sam
A bez tebe tužan, ležim bolestan


Nikad ja ovako nisam plakao
Nikad u životu nisam tako patio
Zbog tebe osećam se jadno
Licem u lice, to je tako hladno
Sad shvatio sam koliko ti značim
Na zadnjem rastanku os'to sam da patim
Rešio sam jednom, da odem od tebe
Na prošlost da zaboravim, i lečim se od bede
Da li ponekad poželiš me kraj sebe
Da probudiš se i dočekaš jutro pored mene
Jednom dosta, jedan pokušaj
Ovu pesmu poslušaj, jednom rečju VOLIM TE
Ostalo tebi prepuštam


Refren:
Mala odlazim, sada gde si ti
Nisi pored mene, da me zagrliš
A ja volim te, suzama putujem
Gledam tvoju sliku, teško mi je
Jedno želim da znam
Da li voliš me, kao što tebe volim ja
S tobom ceo život sam
A bez tebe tužan, ležim bolestan


Ležim pored tebe, ali nisi tamo
Sve mi se to čini, to tebe mi je stalo
Navik'o sam s tobom, ne bez tebe
Jednom kada zavoliš, to zauvek te grebe
U drugoj tražim kao oči tvoje
Miris, tvoje usne, plava kosa, lepše snove
S jednom se igram, drugu sam već ispalio
Kao što je s tobom bilo, teško se isplatilo


Ova poruka već davno svetom pluta
Kad ti bude stigla, javi, da li želiš ljubav
Voleću te, i znam, dušo, veruj mi
Seti se na mene, ovo je znak naše ljubavi
Gde sam pogrešio, objasni mi, oprosti mi
Na greškama se uči, znam da grešim, ali ljubavi
Ne dozvoli da patimo tu oboje
Znam da ima nade za nas
Pružimo ruke sada oboje


Refren



Mala odlazim, sada gde si ti
Nisi pored mene, da me zagrliš
A ja volim te, suzama putujem
Gledam tvoju sliku, teško mi je

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака