петак, 4. јул 2014.

Lexington - Dođi ove noći

Ti si nedodirljiva
Ali svako zna
Ja riječima lovim
Pa visim ispod prozora
Za početak da
Ti zavjesu sklonim

Stihovi su moji fini 
Kao biseri
Provjeri da li su pravi
Samo požuri
Jer je pjesnik noćas 
Krenuo u lov
A ti znaš
Da lovac nema krov

Refren:2x
Dođi ove noći
Do mog' gnijezda
Nabraću ti puno
Krilo zvijezda
Samo mi pokaži
Rukom kojom
I biće, i biće samo tvoje

Zviždim, a ne bih da se zna
Kome zviždim ja
Al' zvižduk svi čuju
Pa jedni kažu:,,Koji car!''
Drugi:,,Koja stvar!''
A treći me psuju

Briga me za prve, druge
Treće, i za sve
Odgovori mi
Al' odgovori mi što prije
Jer je pjesnik noćas 
Krenuo u lov
A ti znaš
Da lovac nema krov

Refren:2x
Dođi ove noći
Do mog' gnijezda
Nabraću ti puno
Krilo zvijezda
Samo mi pokaži
Rukom kojom
I biće, i biće samo tvoje

(Dođi ove noći)
(Dođi ove noći)
(Do mog gnijezda)
(Dođi ove noći)
(Do mog gnijezda)




4 коментара:

  1. Анониман03 март, 2016 03:05

    ...samo mi pokaži rukom koje...

    ОдговориИзбриши
  2. Samo mi pokaži rukom koje i biće i biće samo tvoje������������❤️������������

    ОдговориИзбриши
  3. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши